Name:
Location: tehran, tehran, Iran

Monday, March 24, 2008

قرارمون ته كوچه بن بست

اگه فكر مي كني از پس له كردن طرف مقابل بر نمي آي، بهتره حداقل يه فصل كتك ازش بخوري. بد بختانه وقتي بچه بودم كسي اينو نمي دونست و دائم بهم توصيه مي كردن كه از درگيري و دعوا كنار بكشم. چون آدماي دوروبرم خودشون فقط در رفتن رو بلد بودن. البته با اين روش تونستن به عنوان يك مشت آدم بي آزار دوستان زيادي رو در يك فضاي مسالمت آميز و همراه با احترام متقابل، دور خودشون جمع كنن. متاسفانه من ديگه داره حالم از اين روابط مسالمت آميز به هم مي خوره و دوست دارم يه خورده هيجان و تحرك وارد زندگيم بكنم.
دوست عزيز! قرار بعدي مون توي يه جاي خلوت بذاريم، چون مي خوام از صميم قلب باهات حرف بزنم. به خاطر خودت مي گم. شايد دلت نخواد به اين سن و سال وسط خيابون باهام دست به يقه بشي. من كه زدم به سيم آخر. فرقي برام نمي كنه كه جاش كجا باشه.
خب، نظرت چيه؟

2 Comments:

Blogger نازی said...

موافقم!

25 March, 2008  
Blogger نازی said...

دلم واست تنگ شده
...

25 March, 2008  

Post a Comment

<< Home